Yeni Superb

Standartları Aşan Teknoloji

Daha yüksek dinamizm ve daha fazla sürüş keyfi: Yeni Skoda Superb motorları yüksek performans ve düşük yakıt tüketimi sunuyor.

Tüm TSI benzinli motor ve TDI common rail dizel motorlar EU6 emisyon standartlarına uymaktadır. 

Maksimum Verimlilik


MQB teknolojisine dayanan, tamamen yeni bir motor nesli ile, yeni SKODA Superb, daha güçlü, daha dinamik ve daha da ekonomik.

Kompakt, ağırlığı hafifletilmiş verimli aktarma organlarının 120 PS ile 280 PS çıkış gücü vardır ve standart olarak stop-start teknolojisi ve fren enerjisi geri kazanımı ile donatılmıştır.

Dört Tekerlekten Çekiş


Yeni SKODA Superb?de, 5. Nesil Haldex kavrama sunulmaktadır.

Dört tekerlekten çekişli, üstün teknolojili, mevcut olan 3 motor (1.4 TSI/150 PS, 2.0 TSI/280 PS, 2.0 TDI/190 PS) mükemmel sürüş dinamiklerini, aktif güvenliğin en üst seviyesini ve ekonomik tüketimi sağlar. Dört tekerleğe tork dağılımı otomatik gerçekleşir ve sürüş koşullarına göre milisaniyeler içinde tahrik oranlarını hesaplar.

Yeşil Teknolojiler

SKODA markası olarak yalnızca bugünü değil, yarınları da düşünüyoruz. Bu nedenle Yeni Superb sadece dinamizm bakımından değil aynı zamanda düşük yakıt tüketimi ve düşük CO2 emisyon oranları ile çevreci kimliğini ortaya koyar. 

Tüm motorlar yeni, EU6 emisyon standartlarına uygun, start-stop sistemi ve frenleme enerjisi geri kazanımı gibi standart olarak içerdiği özellikleri ile öne çıkmaktadır.

Yeni Superb aktif silindir teknolojisi (ACT) kullanan ilk SKODA'dır. 1.4 TSI / 150 PS motorda, kombine tüketimi 5.0l/100 km ve 116 g CO2/km değerlerine karşılık gelir.
Fren enerjisi geri kazanım sistemi?

Enerji geri kazanılınca ne olur? Kinetik enerji, elektronik sistemlerde kullanılan veya bataryada depolanan, kullanılabilen elektriğe dönüştürülür. Motor frenlemesi sırasında, alternatör cihazları elektrik ile besler ve bataryayı şarj eder. Böylece Superb, enerjinin sağlanması için gerekli kaynağı kendi üreterek yakıttan tasarrufu sağlar.?

Aktif Silindi?r Teknolojisi (ACT)
ACT, ikinci ve üçüncü silindirleri geçici olarak k??apatarak ihtiyaç duyulmadığı zamanlarda iki silindir moduna geçerek, motorun daha verimli çalışmasını sağlar. Sürüş tarzına bağlı olarak, tüketim 100 km'de 0,5 litreye kadar çıkmaktadır. ?

Start-St?op??
Start-Stop sisteminin amacı, motora ihtiyaç duyulmadığında durdurarak, özellikle şehirlerde, yakıt tüketimini önemli derecede azaltmasıdır. Start-Stop sistemi aracı çalıştırdıktan sonra otomatik olarak devreye girer ve istenildiği zaman kapatılabilir.?
Vites tavsiyeleri?
Vites oranının doğru seçimi yakıt tüketimini azaltabilir ve sürüş konforunu yükseltebilir. Düşük motor hızları, düşük yakıt tüketimine ve daha sessiz motor çalışmasına eşittir. Ekranın sağ üst köşesindeki semboller, ya doğru viteste olduğunuzu onaylar, ya da vites yükseltmenizi veya düşürmenizi önerirler.?
Eko Mo?du (Sürüş Modu Seçimi)
Sürüş Modu Seçimi sistemi tarafından sunulan modlarından birisi Eko - ekonomik sürüşe öncelik tanıyan, çevreye duyarlı olan sürücüler için bir moddur. ?
??Aerodinamik dış tasarım?
Superb'in estetik ve aynı zamanda düşük rüzgar direncine sahip dış bölümü yüksek performans ve düşük yakıt tüketimine katkıda bulunur.  ?

Boyutlar


Yeni SKODA Superb; Genlerin Dışa Vurumu!

SKODA olarak geçmişten gelen mirasımızı unutmuyoruz. 1930?lu yıllarda lüks otomobil segmentinde haklı bir üne kavuşan Superb, yeni nesliyle beklentilerin ötesinde bir deneyime davet ediyor.
Genişlik konusunda, SKODA Superb kendi başına bir referans olmuştur. 2,841 mm olan aks açıklığı, önde 1,584 mm ve arkada 1,572 mm olan teker izi ölçümü belirgin şekilde yolcu ve bagaj bölmeleri için geniş alanlar sunuyor.